18 август 2009

Само за обичане


Ще си измисля
една различна нощ
такава... просто...
само за обичане
Ще бъдем с тебе
... аз и ти...
единствени
в мигове, изпълнени
с обикновени истини
Два погледа,
в които няма думи...
Не ...не са ни нужни,
когато устни
се допират в устни.
Две очи,
без празни обещания...
и глуха обич
в нямото мълчание.
Две сплетени ръце
в изтръпнало
от страст море
и безброй
целунати вълшебства,
нашепващи:
„такава нощ
е само за обичане”

Ще си измисля ...,
а после ...
после ти ме измисли...

8 коментара:

Златина каза...

Приказка! :)

krassy каза...

Благодаря! :)

izibell каза...

Красиво... и нежно.Поздрав, Краси!

krassy каза...

Благодаря, Изи!

Розичка каза...

Много красиво!

krassy каза...

Благодаря, Розичка! Чувствам се добре, когато ви харесва!

Eni каза...

Да пишеш хубави стихотворения, които не са до болка тъжни, за мен е непосилно, но Вие се справяте отлично. Отново харесах!

krassy каза...

:) А аз харесвам ужасно тъжните стихове, които прорязват, но пък ми е трудно да напиша такъв.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails